دکوراسیون داخلی سبک مینیمال| سبک طراحی داخلی مینیمالیستی چیست
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

دکوراسیون داخلی سبک مینیمال

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

دکوراسیون داخلی سبک مینیمال، امروزه اکثر مردم با مفهوم مینیمالیسم آشنا هستند، که شامل از بین بردن چیزها به ابتدایی ترین شکل آنها است. این را می توان برای هر چیزی از هنر و سبک زندگی گرفته تا معماری و طراحی داخلی اعمال کرد.

طراحی داخلی مینیمالیستی بسیار شبیه به طراحی داخلی مدرن است و شامل استفاده از ملزومات ساده برای ایجاد فضایی ساده و نامرتب است. با سادگی، خطوط تمیز، و پالت تک رنگ با رنگ به عنوان لهجه مشخص می شود. معمولاً یک پلان طبقه باز، نور زیاد و مبلمان کاربردی را ترکیب می کند و بر شکل، رنگ و بافت فقط تعداد انگشت شماری از عناصر ضروری تمرکز می کند.

• خطوط تمیز
مبلمان و لوازم جانبی مینیمالیستی بر عملکرد و کاربردی بودن تمرکز دارند. سطوح صاف و صاف و خطوط قوی و تمیز، عبارات جسورانه ای را ایجاد می کنند که بر ماهیت اساسی هر مورد تأکید می کند. شما اثاثیه و لوازم جانبی طرح دار یا تزئینات بسیار دقیق را پیدا نمی کنید. در عوض، تمرکز بر خلوص و سادگی شکل و فرم است.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: